Aangekomen - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Henk en Alice Werken - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Henk en Alice Werken - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Henk en Alice

Blijf op de hoogte en volg Henk en Alice

27 Maart 2015 | Nederland, Badhoevedorp

Gisteren zijn we na een voorspoedige reis met een tussenstop bij een nieuwe vestiging van een bekende Amerikaanse restaurantketen in Breukelen, aangekomen in ons hotel in Badhoevedorp. We zaten daar op een steenworp afstand van het vliegveld. Niet dat we dat hebben geprobeerd, maar toch...

Ons eerste diner van de vakantie hadden we gepland in een restaurant wat grenst aan de taxibanen van het vliegveld. Stom toevallig bleek dit van dezelfde keten te zijn als de koffie van `s middags.
Het was nogal lastig om het restaurant te vinden zonder op de landingsbaan terecht te komen. Gelukkig stond er een grote gele M als referentiepunt.

`s Avonds kregen we bezoekvan pa en ma van Dulken die ons uit kwamen zwaaien. Na met elkaar een lekker bakje koffie te hebben gedronken, hebben wij hen uitgezwaaid en zijn we ons bed in gekropen.
In onze hotelkamer was alles van plastic, zoals Alice dat noemt.

Omdat we al online ingecheckt waren hoefden we de wekker pas om 5.30 te zetten.

Tags: aangekomen